Obsługa informatyczna Warszawa - SERWKOM Sp. z o.o. | UH
x

Informujemy, że nasza strona wykorzystuje do poprawnego działania pliki cookie. Brak zgody na instalację plików cookie może być wyrażony poprzez ustawienia przeglądarki.
Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.

A A A wielkość liter | drukuj drukuj

Stała opieka informatyczna

Strona główna  ›  Oferta  ›  IT Outsourcing  ›  Stała opieka informatyczna

wśród której rozróżniamy :

 

PEŁNY OUTSOURCING („pod klucz”)

Wsparcie całej infrastruktury informatycznej Klienta (zastępując wewnętrzny dział IT)

 

CZĘŚCIOWY OUTSOURCING usług informatycznych

Opieka wybranymi obszarami IT oraz wsparcie istniejącego działu informatycznego w sytuacjach kryzysowych

 

 (widziałeś NASZĄ REKLAMĘ?  Kliknij po szczegóły)


Niezależnie od formy współpracy (pełny lub częściowy outsourcing IT), oferujemy Państwu:

 

  • administrację serwerami

- sieciowych systemów operacyjnych (Microsoft, Novell, UNIX)
- baz danych (MSSQL, Oracle, DB2, open source)
- stron www (opartych o rozwiązania Microsoft i UNIX)
- pocztowymi i pracy grupowej

  • helpdesk – rozumiany jako wsparcie IT wszystkich użytkowników Klienta (stacjonarny i zdalny) w zakresie sprzętu i oprogramowania (wraz z serwisem i nadzorem)

- instalacja, konfiguracja i aktualizacja systemów operacyjnych oraz oprogramowania (w tym programów 
  biurowych, pocztowych, antywirusowych, programów do archiwizacji danych i innych)
- kontrola legalności i aktualności oprogramowania
- usuwanie złośliwego oprogramowania
- pomoc w zakresie standaryzacji sprzętu i oprogramowania w przedsiębiorstwie
- szkolenia z obsługi programów i klienckich systemów operacyjnych

- opracowywanie i wdrażanie polityki bezpieczeństwa oraz ochrony danych osobowych
- monitoring serwerów, sieci (WAN, LAN, Internet) i innych urządzeń informatycznych (określonych jako
  priorytetowe lub krytyczne)
- czuwanie nad przestrzeganiem bezpieczeństwa przez użytkowników
- działania prewencyjne w zakresie potencjalnych zagrożeń (procedury, rozwiązania autorskie, inne)

  • obsługę urządzeń peryferyjnych (urządzenia drukujące, sprzęt sieciowy, inne)
  • sprzęt zastępczy w przypadku awarii

 

Klientom korzystającym z stałej opieki informatycznej naszej firmy zapewniamy ZAWSZE:

 

  • profesjonalne wsparcie techniczne, realizowane przez wysokiej klasy specjalistów (administratorów, informatyków, techników - inżynierów)
  • wsparcie wielu specjalistów jednocześnie
  • dyspozycyjność i opiekę w systemie pracy 24/7 lub świadczenie usług w godzinach pracy Klienta
  • utrzymanie i poprawianie poziomu jakości usług informatycznych  (SLA – ang. Service Level Agreement)
  • implementację sprawdzonych, a zarazem nowoczesnych rozwiązań
  • dostęp do Panelu klienta(przejdź)
  • monitoring czasu pracy i realizacji zleconych i realizowanych zadań
  • obsługę zgłoszeń i awarii
  • dokonywanie zakupów oraz dostęp do ofert, umów, licencji i płatności
  • szybką i wygodną komunikację (dzięki nowoczesnym narzędziom wsparcia On-line)

     

Pobierz:

  • Druk ZLECENIA INTERWENCJI INFORMATYCZNEJ (PDF aktywny, 121kB)
  • Wzór UMOWY na opiekę informatyczną (PDF, 321kB) - NAPISZ DO NAS

     

- Wszelkie znaki i nazwy producentów oraz programów są własnością odpowiednich firm i podane są wyłącznie w celach informacyjnych
- Niniejsza oferta handlowa (w tym obliczenia z Kalkulatora outsourcingu) nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.



« Powrót
Jesteś zainteresowany
naszymi usługami?

Wskaż nam jakimi... przygotujemy
ofertę specjalnie dla Ciebie.
Twój czas: 2 minuty
Ofertę przygotowujemy w 24h
Formularz usług
Pozostaw kontakt do siebie,
a nasi doradzcy
skontaktują się z Tobą
Numer telefonu w formacie:
XX XXXXXXX lub XXXXXXXXX